Ensam i London

Jättetidigt imorse åkte Astrid till Österrike (tror det var dit hon skulle) på semester med några klasskompisar, så nu är jag ensam i lägenheten eftersom Claire fortfarande är i Frankrike.
Jag tog lite sovmorgon och lagade en smaskig omelett sen begav jag mig in till centrala London och strosade runt lite på Regent street och Oxford street. Hittade både Victorias Secret och Forever 21 så kände mig nästan som hemma i shopping svängarna.
Hann inte med Carnaby street idag men har ju hela veckan på mig. Tänkte kolla in Fulham också, området runtikring här jag bor.

Helt ensam behöver jag inte vara, lite senare i veckan ska jag träffa en tjej som jag lärde känna i helgen. Hon har också bjudit med mig på ett house warming party på fredag hos nån av hennes kompisar så det ska bli roligt.

Imorgon ska jag till skolan och träffa klassen för första gången så det ska bli spännande!
Men nu blir det soffmys och film!
Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0