Det man inte har i huvudet, får man han på tunnelbanekortet

Vilken katastrofdag det har varit hittills! Planen var att jag skulle ta med några papper till skolan, scanna dem och sen åka in till carnaby street och strosa lite innan jag ska möta upp Sarah för en öl på en irländsk pub i närheten av picadilly cirkus, det är nämligen nån Albert dag och då ska man dricka guinniess..
Men, jag har virrat runt i tunnelbanan, fram och tillbaka för jag lyckades glömma mappen med papper på perrongen. Satt och lyssnade på en ljudbok och kom på det när jag kom fram såklart. Åkte tillbaka med förhoppningar om att de skulle ligga kvar för vem vill sno några sketna papper. Men de var borta. Typiskt. De låg ju faktiskt i en fin mapp så den kanske lockad nån tjuv. Tur att det inte var viktiga papper iaf. Så det tog typ tio gånger längre tid än förväntat att äntligen ta sig till skolan. Som tur är hade jag elektroniska kopior så det löste sig. Men nu är jag försenad så det blir inget strosande idag. Typiskt.
Plus att jag måste köpa en ny mapp... Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0