Slut på besök

Sable och Kevin var här i några dagar och det var så mysigt!
Camden marknaden var trevlig men det var kallt! Kan tänka mig att det är jättemysigt att gå där på sommaren.
När jag var i skolan var dem och kollade på vaktbytet vid Buckingham Palace, Big Ben och London Eye, och jag tror att de hade det trevligt här:)
Det blev några pub besök, och nu har jag provat ganska många ölsorter och kommit fram till att Guinness är min favorit!
Efter att Sable och Kevin åkt hem blev det så tomt här och nu längtar jag hem lite. Ska bli skönt att få sova i sin egen säng, äta god mat i ett varmt hus! (Vi snålar fortfarande lite med värmen här)
Och jul jul jul, snart är det jul!:)
Snart åker jag hem ;)

På tal om jul så var jag på julfest hos en av Claires kompisar. Alla från hennes phd avdelning var där och det bjöds på en massa god mat! Och söta jordgubbstomtar:)

Här kommer lite bilder från förra veckan!


Här kommer lite fler bilder från förra veckan, bland annat från när vi var och kollade julbelysningen på Oxford och regent street, superfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0