Trötta fötter efter en helg i Orlando

Shit vad ont jag fick i fötterna av att gå omkring så mycket i helgen.
Vi kom fram i Orlando vid 5 och checkade in på hotellet, som by the way var as fint!
Lagom nöjda var vi:)
Sen drog vi till Island of Adventures och var där till de stängde vid 10. Harry Potter World var jättemysigt! Fast jag är lite besviken att inte någon Harry figur sprang omkring där, men sånt kan man ju överleva.
Vi drack butter beer och åkte bergochdalbanan en massa gånger!
Harrys forbidden journey hann vi med ett par gånger också!
Sen åkte vi en massa andra grejer också, typ allt! 
Det var inte alls så långa köer för det hade regnat nån timme innan vi kom dit och sen började det bli mörkt så de flesta drog så vi kunde i princip bara kliva rakt in i alla attraktioner.
I Hogsmead

Butter beer!

chillar lite utanför Hogwarts

representerar lite utanför owl post

Hogwarts by night

Vi avslutade kvällen med en drink och middag på Hard Rock Cafe i city walk. Och med ömma fötter begav vi oss till hotellet och deckade runt 1 tror jag. Ställde klockan ganska tidigt så att vi kunde vara på Universal studios när de öppnade på söndagen.
Hard Rock Cafe

Den här skulle jag kunna tänka mig att åka runt i hemma i Köping :) Min färg och allt!

Margarita, spring roll och jag

Utsikt från hotellet söndag morgon

Rock it!!! Sjukt rolig!


Krustyland!

på city walk

Det känns som att helgen har varit jättelång eftersom vi har haft fullt upp hela helgen! Och nu blir det en kort vecka eftersom jag drar till New York på onsdag!!


Kommentarer
Postat av: ma

Vilken härlig helg men en del såg ju verkligen SJUUKT läskigt ut! Skulle nog kanske våga efter lite uppvärmning förstås.

Hur skall du orka roa dig i NY nu?

Puss

2012-04-03 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0