nötter...

ja nu menar jag inte sånna smaskiga som man kan äta utan irriterande korkade människor..
Ibland blir jag bara så trött på alla totalt korkade email man får av sina klasskompisar.
Det mest irriterande är när man får ett mail som säger Hi I missed class today can someone please send me the notes?
Detta är irriterande av flera anledningar:
1) Om du inte kan släpa ditt lata arsle till klass själv så kan du lika gärna klara dig utan notes, och jag tror inte ett ögonblick på att din bil fick punka/ datan craschade/ etc.
2) Jag tar 5 olika klasser, med ca 500 andra elever, tror du att jag vet vilken av de klasserna du har missat? Svar nej eftersom du inte har varit smart nog att skriva det i ditt mail.

Som ni kanske nu misstänker så är jag en sån där bitter en som absolut inte delar med mig av mina notes över mail.

Och idag fick jag ett annat mail:
Hi, does anyone know if we have bio bases class today?
Låt mig tänka efter, hmm professorna har sagt i tre veckors tid att vi INTE kommer ha klass den här veckan. Vi har redan haft vårt final exam och betygen finns uppsatta. Varför skulle vi då ha lektion idag?
...pulver....!

Här får ni en annan nöt, fast en rolig en. Typ som Puff, i Piff & Puff :)
Påväg till hotellet i Atlanta så visade Anthony sina rap skills! Jag är ganska imponerad faktiskt!

Nu mår jag bra igen förresten, lite träningsverk i magen bara.. (nåt positivt med att va magsjuk iaf) Fast kände mig ganska matt på träningen imorse, inte så konstigt om man har spytt en hel natt och bara käkat en bagel på 24h. Men nu mår jag bra i alla fall

Kommentarer
Postat av: Petra

uffa, hemskt med magsjuka. Jag hade också träningsvärk i kroppen efter min magsjuka. Det kändes lite udda måste jag säga, men förstår varför :P

Hoppas att då får hålla dig frisk resten av året nu! =)



2011-12-01 @ 01:26:56
URL: http://poisonpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0