jobbigt lage..

Vad jobbigt det ar med en massa beslut som ska tas infor framtiden. Kan inte fatta hur fort de har fyra aren har gatt och att jag snart ska ta min examen fran college.
Har precis haft ett mote med Mitch, idrottspsykologen, och pratat om graduate school.
Skolan jag ar intresserad av att ga pa har inget mastersprogram men ett PHD program.
Vad vill jag fokusera pa for omrade inom psykologin? Vill jag gora phd pa en gang eller blir det att ta sig vatten over huvudet?
Kommer jag ens komma in pa den skolan?
Vad ar den utbildningen vard i Sverige?
Nar ska jag gora GRE exam?
Kommer jag klara GRE exam?
Nar ska jag soka in till skolorna? Och vilka?
Maste man ga pa interview?
Vem ska jag fraga om recommendation letter?
Ah det ar sa jobbigt, jag orkar inte vara sa har vuxen. Kan jag inte fa ga pa lekis igen och ha fri lek pa schemat?!

Nu ska jag vila hjarnan lite och ga pa homecoming comedy show!

Kommentarer
Postat av: ma

BRA! Då ska du se att det går lättare att fundera vidare sen.

Har du hört det här ngn gång, njut för det här är din bästa tid i livet!!!!!?!

Puss

2011-11-03 @ 18:23:32
Postat av: Petra

tyvärr så måste man bli vuxen någon gång. Det är jobbigt med alla beslut som ska tas men allt löser sig till sist =)

ta bara en sak i taget och lycka till!! =)

2011-11-05 @ 01:03:26
URL: http://poisonpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0