Happy Halloween!

Idag är ju den riktiga halloween dagen, men vi firade i lördags!
Fast först tävlade vi. Mot FGCU och Princton.
Min 200ing gick bättre än det kändes (till och med bättre än i Gainesville) så det är ju alltid positivt. Förhoppningsvis kan det gå ännu bättre i helgen när vi simmar mot FIU. De vann alla våra möten förra året men nu är det dags att visa vart skåpet ska stå!!

Efter tävlingen så drog jag hem och käkade och sen hoppade jag på tåget till Miami för att fira Halloween med Fia!
Det blev ju en intressant resa när det visade sig att the shuttle bus till flygplatsen där Fia skulle hämta mig hade gått sönder så där stod vi i ösregnet..
Fick tillslut tag på en taxi och kom fram något senare än planerat men kom fram i alla fall.
Ombyte till Prinsessan Jasmine och bad ass bitches och sen iväg mot downtown.

Vi var hos Fias kompis som hade en sjukt fin lägenhet precis vid vattnet innan vi drog vidare till en irländsk bar. Kul kväll med en massa coola kostymer!
Såg tillochmed en kille utklädd till en disktrasa! :)

Här kommer lite bilder!

På söndagen sprang jag FAU's homecoming 5K Fun Run. Och kom i mål i min egen makliga takt. Syrran har ju som sagt fått alla land-aktivitets-gener..
Och sen gick jag med Anna på Paranormal activity 3.. Fy fan, ville typ grina. Tror jag höll för öronen typ 75% av filmen (ja jag håller för öronen när det blir läskigt)!
Så det var den helgen. OBSERVERA inget plugg!!
Första helgen den här semestern tror jag..

Men nu ska jag plugga igen!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0