GT Invite resultat

Finalen på 200fr gick ännu bättre, 1.50,nånting och jag vann mitt heat.
Men öppnade tydlligen fortfarande för långsamt, 54 tror jag coach sa.. Men men jag försökte öppna hårdare i alla fall.
Och den lilla ungerskan slog mig inte i finalen, så just nu har jag den snabbaste 200fr tiden! Aha!
Gammal är äldst och age before beauty och allt sånt där! Känns bra att jag i alla fall kan säga att jag varit snabbare än henne vid ett tillfälle. Hennes pers i långbana är iofs typ 4sek bättre än mitt, men hon ska minsann behöva simma fort för att slå mig på conference, det är mitt mål :)
100 fr gick okej, 52,5 typ på morgonen och vidare till c-final igen. Sänkte mig i finalen till 52,0 och sen ytterligare i laget till 51,9!
Kändes inte så jättesprintigt direkt så man får väl ta deet för vad det är.
Just ja, 25,1 hade jag på fjärilssträckan i laget också. 
Vårat medley lag består av Team Europe med Iwona, Eszter, jag och Frida på 4*50, och Iwona, Eszter, Anette (eller Frida;)) och jag på 4*100
Coach Steve sa att 4*50 laget antagligen kommer vara vårt conference lag så jippi jag får simma 50fj :)

Bodde med den här snyggingen hela helgen! Åh det är så skönt att ha nån att prata svenska och en massa skit med:)

Mer svenska har vi snackat med det här härliga gänget!

Fia, Emma, Anton, Frida o jag

Så många roliga exempel på swengelska!
Hon bor på mitt golv!
Jag ser er!
Vad är tiden?
Göra tvätten
Hon simmar på laget
:) 

Träningen idag var chill, en massa 100ingar bara. Skönt. Och så la vi om till långbana.
Och idag kom en julklapp som jag beställt på posten! Så nu har jag typ alla mina julklappar klara :) Man ska vara ute i god tid ;)
Imorgon har jag min final i bio bases, håll tummarna nu allihopa! 
Sen är det två träningar på onsdag, LEDIGT (kors i taket!) på torsdag och bara en träning på fredan och lördan. Skönt! Ska hem till Chelsea och käka på Thanksgiving och sen ska jag plugga anatomi resten av ledigheten har jag tänkte.
Och BREAKING DAWN på onsdag!!!! Åh vad jag har längtat!!

Kommentarer
Postat av: pa

Kanonsimmning, härligt när det går så här fort. Du ska se att du håller bättre fart till conference:n.

Puss

2011-11-22 @ 07:42:37
Postat av: ma

GRATTIS till en sån himla bra simhelg (på alla sätt och vis)!!!!!. Måste kännas jättebra!

PUSS

2011-11-22 @ 18:05:48
Postat av: ma

GRATTIS till en så´n himla bra simhelg (på alla sätt och vis).!!!!!! Måste kännas jättebra.

PUSS från glada, stolta ma

2011-11-22 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0