Atlanta imorgon!!

Idag har jag varit på härligt humör hela dagen.
Anledning: Bara 4000 imorse och ingen eftermiddagsträning!! Sjukt skönt!
Imorgon flyger vi till Atlanta för Georgia Tech Invite så idag rök den påbörjade vinterpälsen från benen också.
En sak som är väldigt bra med att simma utomhus året runt är att håret på benen bleks så pass att det knappt syns, förutom om man tittar ganska nära..
Tyvärr gäller detta ögonbrynen också :/

Ipoden är laddad med ny och fräsch musik och nu ska jag ta fram passet så att jag inte glömer det!
A-town, here we come!!


PS! Jag är så sjukt avundsjuk på alla er där hemma som redan har sett Breaking Dawn!!
Den har inte premiär här fören på fredag, och då tävlar vi ju så jag kan inte se den fören nästa vecka.
Helt klart dagens i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0