1 to go!!

En träning kvar tills vi får en dag ledigt! Wihooo!!
Börjar bli lite trött nu eftersom vi har hållt igång i 10 dagar utan nåt ledigt. Men imorgon har vi ledigt och sen har vi bara ett pass om dagen fredag och lördag innan vi är lediga igen på söndag! Skönt..
Många drog hem redan efter morgonträningen i morse, lite avis man blir!

random pic. middag på Olive Garden under förra inviten

Det var sprint gruppen imorse... Men Oliver vart sur för att det var så många 200 simmare där. Jag hatar att man inte blir betraktad som sprinter bara för att man simmar 200 också. Hellre är man väl en sprinter som kan simma 200 också än en supersprinter som blir slagen av simmare i medeldistansgruppen på 50 och 100.
Eller?
Jag gillar inte att jag får köra så lite sprint. Och om han säger att jag måste simma med medeldistans så blir jag bitter.. Så länge ingen "riktig sprinter" kan slå mig på 50 och 100 så tycker jag att de kan nöja sig med mig som sprinter.

Hade workshop på min dikt i creative writing klassen och det gick bra den här gången också :)
Nu är min historia klass inställd och snart ska jag ha anatomi.
Vår anatomi professor vill att vi ska vara "healthy" och inte slappa så man får 10 extra credit poäng om man är med i ett idrottslag på skolan, 5 extra credit poäng om man gymmar varje vecka och 5 extra credit om man springer varje vecka! Catching! 20 points bara sådär! Great!

Ikväll: BREAKING DAWN!!! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Liz

Ååh jag vet preciiiiiis vad du menar om sprinter eller medeldistans! Har samma problem hehe

2011-11-24 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0