Senior circuit meet Ft Lauderdale

Det gick helt okej i helgen. 200ingen kunde ju ha gått lite bättre, öppnade snabbare än förra helgen men var mycket tröttare hem. 50orna frisim och fjäril gick bättre än förväntat, jag har ju inte tränat så mycket sprint så hade inte så höga förväntnignar där. Och 100ingen kändes inte alltför tung vilket var skönt, under minuten också och det var mitt mål så jag är nöjd.
Ska nog tävla här i Boca nästa helg också, kan vara bra att få några fler långbanelopp i kroppen innan SM.

Det roligaste i helgen var ett överraskande svenskt möte. Okej delad roligaste för det var ju självklart underbart roligt att träffa Jonas men det hade jag ju räknat med :)
Påväg till omklädningsrummet så hör jag ursäkta! Är du från Sverige? Det visade sig att det var Robert O'Gorman's mamma. Hon hade sett den svenska flaggan på min ryggsäck och när jag vände mig om så kände hon igen mig. För nått år sen så hittade hon min blogg genom simma.nu och mailade mig eftersom familjen skulle flytta till Florida, till Boca. Så hon undrade om jag visste nått om simklubbar runtikring för hennes son Robert. Så nu har de bott här sen i höstas!
Jätteroligt att träffa på dem på tävlingen!

Jonas, Robert och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0