Morgonstund har guld i mund?

Lagom mör i hela kroppen. Träningsverk överallt i princip, uj uj uj..
Och det har bara gått ett par dagar av den här träningsperioden, mitt eget lilla boot camp kan man väl säga :)
Yogan har jag inte börjat än, antingen när jag kommer hem från Dayton eller veckan därefter blir det 2 veckor á 3 pass per vecka.
Så här ser mån-ons-fre ut:
8-10 swim
12-2 weights
2-3 bike

Tis-Tors är lite lättare:
8-10 swim
random time 5 mile run
random time 1h bike

Simningen känns tung nu, för kroppen är så trött hela tiden. Men det blir nog bra:)
Igår sprang jag innan simningen, mötte mina löparpartners Janelle och Kristen 5:45 och det var fortfarande bäckmörkt ute. Vi sprang längsmed A1A från Spanish River Beach till Palmetto Beach och tillbaka, en sväng på ca 8km, alldeles vid stranden och påväg tillbaka gick solen upp. Helt klart värt det bara för att se en så vacker soluppgång!
Eller vad tycker ni?

Anledningen till varför jag drog upp mina kära vänner så okristligt tidigt var för att jag och Rhi skulle åka till en Venetian pool i Miami efter träningen. Jag vet inte riktigt hur man ska förklara vad det är för nåt, så ni får googla om ni är nyfikan.
Här är lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0