KLAR

Yes äntligen färdig!!
Inget mer plugg, på två veckor i alla fall! Sen ska jag förhoppningsvis läsa Abnormal Psychology online, har inte fått svar än men jag tror att det blir så. Ligger ju en kurs efter så annars hinner jag inte bli färdig innan utsatta graduation maj 2012.

Att toppa inför en tävling och sen bli sjuk och inte träna på tre dagar är inget att rekommendera. Känner mig sjukt ur form just nu. Men nu jeeevlar ska det tränas! Woho! Ingen skola, bara träning här i Florida fram till 10e juni :) Sjukt nice!

Nu ska jag packa ihop och städa mitt rum så att man kan flytta ur lägenheten på fredag! Hatar att packa och städa... Oh well.

Ikväll ska jag på date med history boy också, får se hur det går.

Så tills vidare! See ya!

Hehe hörde att det snöat hemma ;) Kul för er..

Kommentarer
Postat av: ma&pa

Vi har sparat lite snö tills du kommer hem, ha haa!

BRA JOBBAT och gud så skönt det måste kännas, lite flytt och städning när man är friiii går ju som en dans!

Hoppas kvällen blitr en riktig höjdare.

Puss ma&pa

2011-05-04 @ 20:42:36
Postat av: Andrea

Kul för dig, jag har inte ens börjat än. Bah..

Lycka till på daten!!

2011-05-05 @ 16:11:49
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Andrea

Kul för dig, jag har inte ens börjat än. Bah..

Lycka till på daten!!

2011-05-05 @ 16:12:40
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0