Fast is Slow, Quick is Fast

Coach Payne vill att jag kommer varje dag den här veckan så igår körde vi en massa sprint grejer utomhus. Svettigt värre. Men jag är nöjd för jag fick ha honom alldeles för mig själv! Tänk om jag fich ha coach Payne som personlig tränare varje vecka, vilken lyx!!
Rubriken till det här inlägget är vad han försökte printa in i mitt huvud under passet, och jag gjorde mitt bästa för att röra fötterna så fort jag kunde. Han tyckte att jag skulle ta av mig "hästskorna" och trippa mer på tårna när jag spurtade fram och tillbaka med höga knäna och allt det där. 
Mamma och pappa vet vad jag menar, de brukar likna mig vid en elefant när jag går nerför trappan..

Idag har jag sjukt mycket träningsvärk i benen, kan knappt gå normalt, så jag måste nog strecha lite innan jag beger mig ut bland folk med Chelsea för vår ECO Yogurt trip!
När coach Payne skrev ut mitt workout sheet så frågade han när jag skulle åka hem, fredag morgon svarade jag. "No, dont go, you are the only joy I have here right now!" Sa han då :)
I gymmet idag körde jag överkropp, och för första gången tog jag 3 set med 4*130 pounds! Pers!
Och nu är jag uppe i 40 armhävningar varje gång och efter att ha pressat fram den sista så tittade han på mig där jag satt på golvet och flåsade, la huvudet lite på sne och sa give me 3*10 perfect negative ones!
Efter dessa låg jag typ utslagen på golvet så han räckte mig sin hand och hjälpte mig upp. Jag tror han kommer att sakna mig lite för jag fick höra ett "please stay" igen.

Sen hade vi ett litet snack och det visade sig att de där trevliga lagkamraterna jag har hade tydligen också varit hos coach Payne och försökt smutskastat mig. Han sa att han blev väldigt förvånad när han hörde det för det var inget karaktärsdrag han såg i mig. Jag förstår inte riktigt vad de vill få ut av att sprida rykten om mig, förstår dom inte att de kommer bara se fåniga ut när säsongen drar igång och jag simmar skiten ur dem på varje tävling. Men visst de får väl fortsätta, jag åker om två dagar så då behöver jag inte höra skiten längre. Funderar på att skicka en bild på mig till dem så att de kan printa ut affisher och sätta upp i breezeway för att underlätta deras propaganda. Töntar!

Kommentarer
Postat av: ma

Som vanligt så säger sån´t där mer om dem än om dig men det förstår de ju inte, kanske borde plinga o eka ngt i deras tomma skal när de får höra annat från dina coacher.

Vinst igen alltså!!!

Snart ses vi!!!

Puss

2011-06-09 @ 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0