Mjau!

I helgen ska vi tävla mot University of Florida.. Ja inte deras A lag direkt, då skulle vi bli totalt pulvriserade, kanske deras C lag typ, kommer nog åka på storstryk ändå men men.. Jag brukar kunna simma riktigt bra på den här tävlingen så hoppas på det i år också. Måste i alla fall gå bättre än förra tävlingen, kunde utan tvekan utnämna den till min college karriärs totalt sämsta tävling hittills.. Jag skyller på Jetlagen..

Idag var jag till gymmet och pratade med coach Payne om att få ett extra träningstillfälle i gymmet, simmarna har bara fått två timmar/vecka den här terminen. Buu!
Självklart säger han, du är ju lagets starkaste tjej så naturligtvis ska jag försöka hitta en tid som kan passa för dig. Detta verkade då ganska omöjligt eftersom schemat är smockat med de andra sporterna. Så jag föreslog att kanske kunde jag köra med nåt annat lag som tränar mån-tis-ons eftermiddagar.
Det visar sig att Baseball laget kör på den perfekta tiden för mig så jag frågar om jag inte kan joina dem.
-I dont think that's such a good idea..
- Why? Are they too many?
- No, but they're too MANLY, too much testosterone in there! Letting you in there would be like letting a little kitten in to the dogs..

Jag sa att jag troligtvis skulle kunna hantera det (baseball laget råkar också vara det snyggaste laget hehe) men han verkade fortfarande inte helt övertygad så han skulle återkomma om saken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0