Miami

Idag hade vi ett dual meet i mot Miami i deras jättevarma pool. Shit det var typ 29 grader i vattnet säkert. Efter varje lopp ville jag typ kräkas för jag antar att jag var överhettad eller nåt.
Tävlingen drog igång med 4*50me men när ryggsimmarna har 5m kvar säger speakern stop och belägg, ingen får hoppa i vattnet alla måste lämna poolen! Det började nämligen att åska!
Så det var bara att ta sitt pick och pack och knalla in i omklädningsrummet och vänta 20min innan vi kunde börja tävla igen. Tyvärr hann förhoppningen om att tävlingen skulle bli inställd väckas till liv men den drömmen var det bara att kyssa farväl. Inga blixtrar eller muller efter 20min, bara regn så då var det bara dra igång igen.

Kroppen kändes helt slutkörd, musklerna kändes som gummi och bara allmänt trött. Jag tror att jag är ganska nertränad just nu. Men det är bra för man måste ju känna sig trött och långsam innan man kan känna sig pigg och snabb! 32 dagar till Conference!
Jag vann i alla fall 200fr, ganska långsam tid 1.54,0 och kom två på 100fr, också långsam tid 53.. Men men. Jag känner att jag måste börja sprinta lite mer snart. Simmade lixom en 1000 från pall på tid och det kändes skit bra 10,50 hade jag och det kändes som att jag kunde ha lagt upp loppet bättre och fått bättre tid om jag inte hade behövt simma om tjej på min bana. Efter det loppet smög en liten ful och äcklig tanke sig in i mitt huvud. Kanske ska jag simma 1000fr på vårt sista dual meet istället för 200fr..?
Jag vill aldrig simma 200fr på den sista tävling innan Conference för då kommer jag bara gräva ner mig i det resultatet och det är inge bra inför Conference.
Men 1000fr?! Vet inte om jag kommer att ångra det beslutet, men man borde väl göra det en gång i alla fall. Aja vi får se.

"It makes sense if you dont think about it" 

Det var kul att träffa Fia igen i alla fall :) Och vi har lite trevlig planer för tiden efter Conference!

I morgon ska jag på skönhetstävling! Hur mycket mer amerikanskt kan det bli? En av Annas lagkompisar har tydligen fått fått för sig att signa upp för en sån, bara sådär spontant, så vi ska dit och heja på henne. Kan man ens heja på skönhetstävlingar?
Sen ska vi också till ett öl bryggeri, där man kan smaka blåbärsöl till exempel, hur gott det nu kan vara. Ska bli intressant i alla fall!
Sen på söndag ska jag ha en recruit, och Deniz kommer som en recruit så det ska bli kul att träffa honom lite!
Kul Helg!


Just ja! Glömde ju berätta den intressanta upplösningen på gym mysteriet :) I know you're dying to hear it! ;)
Det blev tillsammans med baseball laget jag och Erin ska gymma :)

C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0