When you walk my way hope it gives you hell, hope it gives you hell

Idag har varit en bra dag. Började med att den trevliga mat tanten Pearl tyckte att jag var väldigt solbrun och fin och hon la även märke till att jag hade färgat håret och hon tyckte att det passade väldigt bra till min hy.
Trevligt.

Sen hängde jag med min mattelärare Moosai nästan hela lektionen. Går till och med bra med online läxorna, Csaba behöver bara hjälpa mig lite nu för tiden, så jag hoppas att det här flytet visar resultat på provet på fredag! Annars är jag pretty much screwed... Eller jag överlever väl men det skulle vara så surt att behöva läsa om kursen nästa termin. Klarar jag däremot kursen så behöver jag bara läsa en till termin med matte, thank god!

Jag har haft advising möte idag också och valt kurser inför nästa termin. Blir intressant hoppas jag.

Träningen gick riktigt bra idag också, har äntligen fått tillbaka mina armar från "the land of pain" där de har hållts gisslan sen i tisdags, så nu har jag full rörlighet igen, utan smärta!
Passet var ganska roligt och det kändes bra så jag körde på! Slog några av killarna haha!
Känns jättekul att träna nu! Och jag hoppas att jag kan komma tillbaka till den kapacitet jag hade under conference, fast lite starkare, så jag jobbar stenhårt för det just nu! Då kommer SM bli roligt! Det var ju inte igår jag gjorde bra ifrån mig på ett svenskt mästerskap så att säga..

Ni får ursäkta rubriken på detta inlägg men den kommer från en av min favoritlåtar just nu, All American Rejects - Gives You Hell,  jag får en glad känsla varje gång jag hör den haha, vet inte varför..


Igår kollade jag och Csaba på the messengers, en typisk b-skräckis.. Ingen jag rekommenderar direkt kanske, men den va lite småläskig.

Imorgon drar vi igång med morgonträningar igen, vilket är mindre kul. Har inte direkt saknat 05:35 mornarna.
Men det blir nog ok, för vi får springa de första 30min om vi vill och jag ska använda min nya baddräkt som är super söt så jag ser nästan fram emot det lite, haha jag vet till och med jag tycker att jag är lite konstig just nu..

Nej nu ska jag skriva lite på min uppsats och sen jobba lite matte innan jag går till min mattegrupp för lite extra tutoring.

Snart kommer jag hem!

Kommentarer
Postat av: Frida wIGREN

haha! vet du jonna? jag ska till västerås den 25 april? på nå hundutställning. synd att du inte är i farten i Köping så du kunde kika förbi!

2009-03-17 @ 10:37:51
URL: http://fridawigren.blogg.se/
Postat av: Liz

ååh Jonna har du färgat håret, kan man inte få se en bild på det?

2009-03-17 @ 16:25:01
URL: http://lizmhansson.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Jag tycker det ska bli jättekul att se dig simma på SM sen i sommar :D

2009-03-17 @ 22:36:45
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0