hej träningsverk

Igår beslökte jag Rec centret, vårat nya gym, för första gången.
Och oj vad träningsverk jag fick!
Och då gjorde jag inte ens så mycket. Gick omkring där bland alla biffarna och kände mig lite bortkommen..

Nu är min hemresa framflyttad! :)
Kommer hem den 1a maj nu istället för den 4e, woho!!
(Så nedräkningen här ovan stämmer inte riktigt längre, ni får ta minus 3 dagar istället, jag orkar inte fixa det)

Det känns som att det är jättekort kvar nu bara! Och det är det ju nästan!
Och om en månad precis idag fyller jag år, hurra hurra!
Jag och Nikki har planert lite grann, och vi kanske ska åka hem till henne efter skolan fredagen för min "födelsedagshelg" och sen på lördan ska vi åka till Orlando och leka lite i nån av vattenparkerna där!
Kommer nog bli sjukt kul! Lite bättre än Skara sommarland, och då hade jag ändå väldigt kul när jag var där för några sommrar sen med Pontus och Rikard!

Nej nu ska jag ta och leta rätt på mitt i20 papper, kan vara bra att ha koll på vart det är. Men jag har ett svagt minne av att jag har lämnat det till damen i kontoret för International students.

Chip hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0