$$$$$$$$$$$$$$

Första dagen när jag kom hit fick jag en liten chock.
Jag var nämligen tvungen att betala en försäkring på 1000dollar för att få skriva in mig i klasserna.
Det var det inte så kul att höra med tanke på att ingen nämnt något om att jag skulle behöva betala nåt eftersom jag har ett fullt scholarship..
Men de va bara att hosta upp stålarna.
Idag fick jag ett trevligt brev från Dr. Bruce, min kiropraktor, och det är också hos honom jag får min massage av Paulina. Brevet talade om att jag varit på behandlingar för sammanlagt

                                     3500 dollar

Behöver dock inte betala ett öre tack vara den där försäkringen!
Så nu känns det genast mycket bättre!
Ska nog ta och boka lite massage nästa vecka, bara för att!


Kommentarer
Postat av: Carlos

3500 dollar ?!! är du säkert på att du inte var hos plastkirug istället för kiropraktor? :))

2009-03-17 @ 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0