Sov i ro Melvin

Igår var Carlos, Ines och Patricio här och det var så trevligt att träffa dem igen!
Jag hade bakat en smarrig kladdkaka och brottats lite med en mixer för att få till en smootie, den blev väl lite glass liknande i konsistensen men det var gott det med.
En guidad tur runt i Köping (tog ju inte allt för lång tid) avslutades uppe på ströbohör med utsikt över nästan hela stan.
Sen avslutades kvällen med grillning, supergott!
Jag tycker så mycket om de människorna så det är så mysigt att bara få vara i deras sällskap!

Idag har det inte varit riktigt lika mysigt.
Det var vår kusin Melvins begravning som ägde rum kl 1 idag.
Det var så hemskt att se hans lilla kista. En liten miniatyr version av en kista som inte borde innehålla vår lilla Melvin.
Bara 4 år gammal, hade ju knappt påbörjat sitt liv här hos oss.

Melvin på min studentmottagning förra sommaren

Melvin drunknade i en pool hemma hos sin mamma.. Något som inte borde fått hända hände.
Jag tänkte mycket på Martin när vi satt i kapellet, så mycket som förde tankarna tillbaka till hans begravning. Alla fina blomsterarrangemang, får ont i hjärtat bara jag ser dem.

Andrea, Felixen och jag ska avsluta kvällen lite trevligare i alla fall och gå på Harry Potter!
Ser fram emot det och har redan införskaffat bio snacksen!
Klart man är förberedd;)
Nej nu blire nog en tupplur innan bion så att man inte somnar, var ju uppe och jobbade kl 4 imorse...... blä!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Så tragiskt, Beklagar Jonna! Ta hand om dig.



kram / Stefan

2009-07-15 @ 17:19:55
Postat av: Carlos

Beklagar sorgen och våra tankar till familjen.

kram

Carlos

2009-07-15 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0