Spring Break

Äntligen!
Lov!! :)
Ingen simning och ingen skola, känns så skönt!
Dagen spenderades på stranden med Anna och hennes bror Fredrik som är här på besök. Det tar ju bara 5 minuter att åka till stranden men sen kan man spendera mer än 1 timme på att leta parkeringsplats, det är lite irriterande, men men, ska väl inte klaga allt för mycket.
Fast idag brännde jag mig i ansiktet.. Så ögonlocken känns inte så sköna nu..
Tog till och med ett dopp idag, det var väl inte varmt direkt men inte kallt heller, så helt ok om man vill svalka sig enligt mig.
Det tyckte inte Anna.
När vi var en bit ut låter det ungefär så här:
Jag: det här var ju inte så farligt
Anna: uuuugghh jag får andnöd...!

Ingen knubbsäl där inte:)

Just nu sitter jag och kollar på Americas best dance crew, Och det är så häftigt!! Helt sanslöst!
Quest crew är min favorit! Killarna är grymt bra!



Eller vad säger ni?
Floorfiller känns ungefär som dagisnivå efter att ha sett det här..!
Kolla den här sidan om ni vill veta mer: http://www.mtv.com/ontv/dyn/dance_crew/series.jhtml
(hoppas att det funkar från Sverige..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0